IWC Schaffhausen karóra felvásárlás
Karóra felvásárlás magas áron!
Minden nap 8-20 órág. Hétvégén is!
Ha van eladó eredeti, márkás órája, karórája, azt megvásárolom készpénzért.
A felvásárlás Budapesten történik, azonnali kifizetéssel, akár hétvégén is. Ingyenes értékbecsléssel.
IWC Schaffhausen és más márkás karórák.
IWC Schaffhausen Da Vinci Chronograph Automatik
Referenciaszám: IW376403
Szerkezete: automata, IWC kaliber Cal. 89360.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc, stopper, (flyback) dátum.
Külön érdekessége még az órának, hogy egy körön van a stopper; óra és perc gyűjtője.
68 óra járástartalék.
Tok: nemesacél, 43 mm-es korona nélküli átmérővel,
zafírüveg elöl-hátul, koronazáras felhúzó.
IWC bőrszíj és IWC nagykapcsos zár.
Doboza és papírjai megvannak.
Gyártási év: 2010.
Állapota: kitűnő.
Ára: 2 000 000 Ft
Az IWC – INTERNATIONAL WATCH CO. márka
Kevesek számára ismert az INTERNATIONAL WATCH CO. cég neve. A vállalat nevének a rövidítését említve, a svájci óramárkák rajongói azonnal az „élmezőnybe” sorolják az IWC gyártmányokat. Ha azonban azt mondom: Schaffhausen, még az órák szempontjából laikus ember is a pontosság szinonimáját ismeri fel a 2010-ben immár 142 éves múlttal rendelkező óragyár székhelyének nevében. (Sokkal indokoltabban, mint a nálunk rendkívül népszerű, de csak átlagos minőségű, szebb napokat is megélt svájci márka felidézésével.)
Egy cég angol elnevezése nem szokatlan a nemzetközi nagyvállalatok körében, itt azonban többről van szó. Először néhány mondatban tekintsük át az IWC történetét, amely az Amerikai Egyesült Államokban kezdődött.
Röviden az IWC történetéről
Tehát honnan is az angol cégnév? Egy bostoni óragyár igazgatója, A.F. Jones azzal a céllal utazott az óragyártásáról már a XIX. században is elismert Svájcba, hogy az ottani szakképzett, ám olcsó munkaerővel, korszerű amerikai szerszámgépeken gyártassa le az általa tervezett óraszerkezeteket, amelyeket majd az USA-ban tokoznak és forgalmaznak. Társaival 1868-ban, New Yorkban céget is alapított e célból, a már említett INTERNATIONAL WATCH CO. (rövidítve IWC) néven.
E korszerű amerikai szemléletű gyár létrehozásának elképzelése elsőre nem találkozott az otthonukban dolgozó svájci óra-összeszerelő munkásokéval, ezért a még szinte csak papíron létező, mára már világvezető IWC óramárka története csaknem véget is ért. Szerencsénkre azonban hamarosan találkozott egy gyárépület tulajdonosával, Heinrich Moserrel. A Rajna partján létesült, és vízi energiával ellátott üzemcsarnokot (a szerszámgépek egészen a századfordulóig innen nyerték az energiát) Jones céljának megfelelőnek ítélte, s ezzel az amerikai és svájci óragyártás az északkelet-svájci Schaffhausen városában összekapcsolódott. 1875-ben már akár 300-an is dolgozhattak az erre a célra átépített épületben. Itt újabb fordulatot vett az IWC vállalat története: az amerikai adószabályok miatt elfogyott az a költség- és árelőny, ami a svájci gyártásból adódott, így csak az amerikai innovatív gondolkodás maradt a két ország óragyártásának együttműködéséből, s maradt a márka tisztán svájci. 1880-tól négy generáción keresztül a Rauschenbach család lett a tulajdonosa a cégnek, de a márkanév többször is változott. A karórák elterjedéséig a gyárban zsebórák készültek. 1885-ben a világon elsőként fejlesztettek ki egy digitális kijelzésű mechanikus óraszerkezetet.
A ’70-es évektől ’90-es évekig – IWC kvarc- és luxusórák
A második világháborút követően a cég komoly, ám üzleti szempontból nem túl sikeres fejlesztésekben vett részt az elektro-mechanikus órák terén. Az 1969-es bázeli ipari vásáron bemutatott Beta 21 kvarcóra-szerkezet már a tranzisztor-korszak terméke volt. A kvarcórák mellett, modellkínálatukban a mechanikus szerkezetű ékszerórák is jelentős arányt képviseltek. A 70-es években szoros kapcsolatot alakítottak ki a Porsche dizájncéggel. Elsőként alkalmazták az óragyárak közül a karóráknál a titánt a tok és a csat esetében. Ugyanekkor, 1978-ban a gyár visszavette eredeti megnevezését, az INTERNATIONAL WATCH CO.-t, azaz az IWC-t. Az IWC 1991-ben az LMH-csoport tagjává vált a Jaeger-LeCoultre és az A. Lange & Söhne vállalatokkal együtt. Az ezredfordulóra az LMH, és így a schaffhauseni cég is, a Richemont luxusóra vállalat tulajdonába került, amely tovább erősítette az IWC piaci pozícióit.
Néhány szóval az IWC órák szerkezeteiről
Talán kevéssé ismert tény, de az IWC márkát jellemzi, hogy 1885-től valamennyi a gyárból kikerült óráról részletes feljegyzéssel rendelkeznek. Így már talán az sem meglepő, hogy a gyár az összes, a kezdetektől készített modelljét képes javítani, és alkatrészt tud biztosítani a szervizhez. Ami a szerkezetet illeti, akár más neves óragyárak, az IWC is felhasználja a svájci szerkezetgyártó ETA termékeit is, azonban alaposan átdolgozva. A rendkívül drága, újabb fejlesztésű IWC modellekben azonban saját, manufaktúra-szerkezetek találhatók – mint a cal. 5000-es vagy 8000-es kaliber-család.
Az IWC legnépszerűbb modelljei
A jelenleg kapható IWC óracsaládok, ill. IWC modellek közül nem egy, komoly múlttal rendelkező egykori modellek legkorszerűbb változatai. Aki megismerkedik velük, könnyebben elboldogul a régebbi kiadásúak között is. Kezdjük a rövid bemutatót az IWC legbonyolultabb csúcsmodelljével, a több mint 650 alkatrészből álló Grande Complicationnal. A rózsaarany- vagy platinatokban található automata szerkezet kronográf, percismétlő, öröknaptár, év- és holdfázis-kijelzés funkciókkal rendelkezik. A következő nagy múltú, több modellel is büszkélkedő IWC óracsalád a Portuguese. A több mint 70 éves őssel bíró kézi felhúzású órák nagyméretű tokja a felhasznált IWC zsebóra szerkezet következménye volt abban az időben, amikor még jóval kisebb karórákat gyártottak. Akkoriban a karóraszerkezetek pontossága nemigen versenyezhetett a zsebórákéval. A jelenlegi óracsalád tagjaiban az IWC felvonultatja tudásának javát: az „egyszerű” kronográftól a turbillonig és a percütős szerkezetig szinte minden megoldás megtalálható; az egyes modellek 7 napos kézi felhúzású, mások automata szerkezetűek. A tok anyaga acél, többféle arany, vagy platina lehet, modelltől függően. Az IWC Ingenieur óracsaládja is több mint fél évszázados múlttal rendelkezik. A strapabíró órák jellegzetessége – mint már hajdan is – a mágneses tér elleni védelem. Szerkezetük most is automata. A család tagjai között kronográf is található. Az IWC modellcsaládjai között talán a leglátványosabbak a pilótaórák (Fliegeruhren). Közöttük a Grosse jelzésűek 46 mm-t is meghaladó méretűkkel az IWC termékpalettájának „zászlóshajói”. Bennük a világ legnagyobb automata – természetesen az IWC-nél fejlesztett és gyártott – szerkezete, melynek járástartaléka meghaladja a 7 napot. A családon belüli csúcsmodell részidős (rattrapante/doppel/double) kronográf funkcióval rendelkezik, tokja kerámia. A klasszikus pilótaóra családban az egykori legjobb repülős órának tartott IWC Mark XI-nek utóda is kapható, napjainkban XVI-os jelzéssel. Természetesen nemcsak magasan a levegőben, hanem nagy mélységekben, a víz alatt sportolni vágyóknak is biztosít órákat az IWC. Persze, csak a Föld felszínén járók számára is izgalmasak az Aquatimer modellek, melyek a 60-as években kerültek az IWC modellválasztékába. Nem is akármilyen tesztelői voltak, elég, csak ha Cousteau, a nagy tengerkutató nevét említjük meg. A mostani modellcsalád egyes tagjainak automata szerkezetét 120 m-es és 2000 m-es vízállóságú tok védi, amely vörösaranyból is készülhet. A Deep Two modell különlegessége a mechanikus mélységmérő funkció, amely 50 m-ig használható. Az IWC-től elvárt módon stopperfunkciós óra is található az Aquatimerek között.
Az IWC jelenlegi kínálatából említhettük volna a céget tekintve akár extravagánsnak tekinthető DaVinci, vagy a konzervatív módon elegáns Portofino modellcsaládot. De érdemes lenne akár a kézi felhúzású 83-as (1930-47), majd 88-as (1946-64) és 89-es (1946-76), vagy az automata 85x-es kaliberű szerkezetekkel szerelt modellekig visszatekinteni, hiszen ezek egyfajta standardjai nemcsak az IWC cégnek, hanem a svájci óragyártásnak. E klasszikus órák, ha gondosan szervizeltek, szinte „örök darabok”, nem csupán fizikai értelemben. Elegáns megjelenésüknek köszönhetően sohasem mennek ki a divatból, tokjuk többségében arany, kiváló szerkezetük révén napi hordásra is alkalmasak, akár a legrégebbi gyártásúak is. Ezek az IWC modellek itthon és külföldön – a használt órák közül – talán a legnépszerűbbek. Nem csoda tehát, ha keresettségük miatt áruk is folytonosan emelkedik. Az IWC Schaffhausen óragyár honlapja: www.iwc.com
Az alábbiak a régebbi IWC óráim
(ezek már nem eladók, csak a tájékoztatás kedvéért mutatom be őket).
IWC Schaffhausen
arany karóra 1952-ből
Referenciaszám: 475.
Szerkezete: C88-as.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos vörösarany,
38 mm-es korona nélküli átmérővel. (!!!)
Ekkora méretben csak pár darab készült.
Az órához tartozik még az IWC által kiadott certifikáció is.
Állapota: kitűnő.
IWC Fliegeruhr Chronograph
„Der Flieger Chronograph”
Referenciaszám: IW370603
Szerkezet: automata, 25 köves, 28.800 A/h,
44 óra járástartalék.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc, dátum, nap, stopper.
Tok: acél, 39 x 14,6 mm, zafírüveg, koronazár, „antimagnetic” lágyvas belső fedél.
Szíj: IWC, csat: IWC.
Gyártási idő: kb. 2006.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen
arany férfi karóra 1954-ből
Referenciaszám: 1150.
Szerkezete: C852. Működése: mechanikus, automata.
Tokja 18 karátos sárga arany, 33 mm-es korona nélküli átmérővel.
Az órához tartozik még az IWC által kiadott certifikáció is.
Állapota: kitűnő.
IWC Grosse Ingenieur
Referenciaszám: IW500501
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 51113, 42 köves, 28.800A/h,
járástartalék: 7 nap.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: acél, átmérő: 45,5 mm, vastagság 15 mm.
Zafírüveg, csavaros biztosítású korona, vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.
Gyártási idő: 2010.
Állapota: kitűnő.
IWC Portugieser Automatic
Referenciaszám: IW500107
Szerkezet: automata, saját IWC kaliber; C 51010;
44 rubinköves; 21600 A/h;
szabadalmaztatott Pellaton-felhúzó;
7 nap (!) járástartalék.
Funkciók: óra, perc, kismásodperc; dátum;
járástartalék-kijelző.
Tok: nemesacél, 42,3 x 13,9 mm,
zafírüveg elől-hátul.
Szíj: krokodilbőr, zsanérár, mindkettő IWC.
Az órához tartozik még a papírja is.
Gyártási idő: 2014.
Állapota: kitűnő, új.
IWC Ingenieur Automatic AMG
Referenciaszám: 322703
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80110, 28 köves; 28.800 A/h;
járástartalék: 44 óra.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzó rotor,
mágnesesség elleni védelem lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: titán, átmérő: 42,5 mm, vastagság 14,5 mm;
zafírüveg; csavaros biztosítású korona;
vízállóság: 120 méter.
Az órához tartozik még: a papírjai.
Gyártási idő: 2012.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen karóra
Szerkezete: C.8541 (mint az akkori Ingenieur-ökben),
automata, dátumos, finomszabályozós.
Referenciaszám: 810 A.
Tok: 18 karátos arany,
35 mm-es korona nélküli átmérővel.
Halas korona, lepattintható hátlap, vízálló.
Számlap: ezüst, rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.
A szerkezete most lett kitisztítva a szakszervizben.
Gyártási idő: 1967.
Állapota: kitűnő, karcmentes.
IWC Schaffhausen Yacht Club karóra
Szerkezete: C.8541, (mint az akkori Ingenieur-ökben),
automata, dátumos, Pellaton felhúzó rotor, finomszabályozós.
Referenciaszám: 811 A.
Tok: 18 karátos arany,
36,4 mm-es korona nélküli átmérővel.
Halas korona, menetesen lecsavarható hátlap, vízálló.
Számlap: ezüst, rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.
Gyártási idő: 1966-1969 között.
Állapota: kitűnő, karcmentes.
IWC Schaffhausen arany karóra
Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja 18 karátos, vörösarany, 36,5 mm-es korona nélküli átmérővel.
Ez a tokformát, az óra fülek formája alapján shark-nak nevezik,
ez a legszebb, legkeresettebb modell a régi IWC-k között.
Számlap: eredeti, egy-két apró pöttyön kívül nagyon szép,
arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra minden része jelzett, eredeti.
Gyártási idő: 1957-59 között.
Állapota: kitűnő, karcmentes.
IWC Mark XVII
„Die Fliegeruhr”
IWC Schaffhausen, dátumos férfi karóra
Szerkezet: automata, IWC kaliber C.301110
21 köves, 42 óra járástartalék
Tok: nemesacél, 41 mm-es korona nélküli átmérővel.
Zafírüveg, koronazár, 6 ATM vízállóság.
„antimagnetic” lágyvas belső fedél.
Szíj: krokodil, tüskecsat: acél; mindkettő IWC.
Gyártási idő: 2013.
Állapota: kitűnő, új.
IWC Ingenieur Automatic 44 mm
Referenciaszám: IW323401
Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80111, 28 köves; 28.800 A/h.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem.
Tok: nemesacél, elöl-hátul kerámia gyűrűvel, átmérő: 44 mm, vastagság: 14 mm;
elöl-hátul zafírüveg; csavaros biztosítású korona; vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.
Gyártási idő: 2010.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen
arany karóra 1947-ből
Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos, arany, 37 x 9 x 42 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre,
a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).
Az óra minden része jelzett, a számlapon lévő
kisebb hibákon kívül kifogástalan állapotú.
IWC Schaffhausen
arany karóra 1953-ból
Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja: Magyar fémjeles; (M.L. mesterjeles)
14 karátos vörösarany, 35 mm-es korona nélküli átmérővel
Szép állapotú számlap; arany indexekkel és mutatókkal.
Állapota: jó.
IWC Schaffhausen
arany karóra 1958-ból
Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja 18 karátos, vörös arany, 35 x 9 x 42 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre, a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).
Számlap: a mutatók és az indexek is vörös aranyból vannak,
Az óra minden része jelzett,
kifogástalan, új állapotú.
IWC Schaffhausen
acél karóra 70-ből
Szerkezete: C89-es, kettős inkablokkozású
(még a gátkerék is).
Működése: mechanikus, kézifelhúzású.
Tokja: vízmentes (halas korona),
35 mm-es korona nélküli átmérővel.
Eredeti és hibátlan számlap.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen C89
Schaffhausen arany karóra 1961-ből
Szerkezete: C89-es.
Működése: mechanikus, kézifelhúzású, inkablokkos.
Tokja 18 karátos, vörösarany, 36 x 9 x 45 mm
(az első szám a korona nélküli átmérőre, a második a vastagságra,
a harmadik a fülekkel együtt mért méretekre vonatkozik).
Számlap: hibátlan; arany indexekkel és mutatókkal.
Az óra 2010. V. 20.-án egy teljes tisztításon esett át.
Állapota: kitűnő.
Az óra minden része jelzett, eredeti.
IWC Schaffhausen
karóra különlegesség 1951-52-ből
Óramű: C. 85, az első IWC automata szerkezet.
Ütésbiztos (Pellaton) felhúzórotor automata.
Tok: masszív 18 karátos sárgaarany, 35 x 12 x 43 mm.
Számlap: rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen
automata karóra 1963-64-ből
Szerkezete: C 8531, (mint az akkori Ingenieur-ökben)
ütésbiztos (Pellaton) felhúzórotor automata, dátumos, finomszabályozós.
Tok: masszív 18 karátos sárgaarany, 34 x 11 x 42 mm.
Számlap: rakott arany indexekkel és mutatókkal.
Állapota: kitűnő.
IWC Ingenieur Automatic AMG
Referenciaszám: 322702 Szerkezet: saját, manufakturális automata,
IWC kaliber 80110, 28 köves; 28.800A/h;
járástartalék 44 óra.
Pellaton-felhúzó, ütésbiztos felhúzórotor,
mágnesesség elleni védelem
lágyvas belső tokkal (antimagnetic).
Tok: titán, átmérő: 42,5 mm,
vastagság: 14,5 mm; zafírüveg;
csavaros biztosítású korona;
vízállóság: 120 m.
Az órához tartozik még a doboza és a papírjai.
Gyártási idő: 2007.
Állapota: nagyon jó.
IWC Spitfire Mark XV
Schaffhausen, dátumos férfi karóra
Szerkezet: automata, IWC kaliber C.37524
(basis: ETA 2892-A2) 21 köves.
Tok: nemesacél, 38 x 9 mm, zafírüveg, koronazár, 6 ATM,
koronazáras felhúzó,
„antimagnetic” lágyvas belső fedél.
Szíj: krokodil, zsanérzár: acél; mindkettő IWC.
Gyártási idő: 2006.
Állapota: kitűnő, mint az új.
IWC Portofino Automatic
Mivel ennek a karórának a koronanélküli átmérője 34 mm,
így női és férfi órának is egyaránt hordható.
Szerkezet: C.37521 (IWC) automata, 21 köves,
28.800 A/h, Glucydur-billegő, Nivarox-billegőrugó,
Incablock ütés elleni biztosítás, 40 óra járástartalék.
Tok: nemesacél, 34 x 8,1 mm, zafírüveg,
3 ATM vízálló.
Funkciók: óra, perc, központi másodperc, dátum.
Szíj: krokodil. Csat: egyszerű tüskecsat (IWC).
Gyártási idő: 2000.
Állapota: kitűnő.
IWC Aquatimer Automatic
dobozában, összes papírjával
Szerkezet: IWC kaliber 30110 (alap:ETA 2892-2)
Tokátmérő: 42 mm. Üveg: zafír
Vízállóság: 1000 m.
Szíj: nemesacél, zsanérzár biztonsági csattal.
Koronával egy irányban forgatható üveg alatti lünetta 60-as
beosztással. Csavaros biztosítású koronazár.
Állapota: kitűnő.
IWC Ingenieur Automatic
Vintage Collection
Óramű: automata, (saját manufakturális) IWC kaliber 80111;
28 rubinköves; 28.800 óránkénti féllengés;
Pellaton-felhúzás, ütésbiztosított felhúzó-rotor.
Funkciók: óra, perc, központi másodperc, dátum.
Tok: nemesacél, 42,5 mm korona nélküli átmérővel,
vastagság 14,5 mm; zafírüveg; üveg hátlap;
csavaros biztosítású felhúzókorona;
vízállóság 120 méter.
Szíj: krokodilbőr, zsanérzár (mindkettő: IWC).
Gyártási idő: 2008.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen
gyönyörű duplafedeles zsebóra 1919-ből
Tok: nagy méretű, 14 karátos arany,
(a belső porvédő fedél is arany) „nyakas tok”
átmérő: 54 mm.
H 6- os I. osztályú szerkezet.
Chaton rubin foglalások. Finomszabályozó.
Hibátlan zománc számlap.
Az órához tartozik még a doboza is.
Állapota: kitűnő.
IWC Schaffhausen órák gyártási adatai
Gyártási év | Szerkezet sorszám |
---|---|
1885 | 1,337 – 5,701 |
1886 | 19,001 |
1887 | 27,951 |
1888 | 29,451 |
1889 | 37,701 |
1890 | 49,301 |
1891 | 62,901 |
1892 | 75,801 |
1893 | 87,501 |
1894 | 100,501 |
1895 – től 1897 – ig nem volt egyértelmű a sorszámok kiosztása | |
1898 | 170,701 |
1899 | 193,801 |
1900 | 211,801 |
1901 | 231,001 |
1902 | 253,501 |
1903 | 276,601 |
1904 | 298,801 |
1905 | 321,301 |
1906 | 349,601 |
1907 | 377,501 |
1908 | 406,001 |
1909 | 435,401 |
1910 | 463,601 |
1911 | 491,801 |
1912 | 521,201 |
1913 | 557,201 |
Gyártási év | Szerkezet sorszám |
---|---|
1914 | 594,401 – 620,800 |
1915 | 620,801 – 635,200 |
1916 | 635,201 – 657,400 |
1917 | 657,401 – 684,100 |
1918 | 684,101 – 714,100 |
1919 | 714,101 – 742,300 |
1920 | 742,301 – 765,100 |
1921 | 765,101 – 780,100 |
1922 | 780,101 – 783,700 |
1923 | 783,701 – 793,600 |
1924 | 793,601 – 807,400 |
1925 | 807,401 – 827,800 |
1926 | 827,801 – 845,200 |
1927 | 845,201 – 866,200 |
1928 | 866,201 – 890,800 |
1929 | 890,801 – 919,600 |
1930 | 919,601 – 929,200 |
1931 | 929,201 – 937,600 |
1932 | 937,601 – 938,200 |
1933 | 938,201 – 939,400 |
1934 | 939,401 – 940,000 |
1935 | 940,001 – 940,600 |
1936 | 940,601 – 955,600 |
1937 | 955,601 – 979,000 |
1938 | 979,001 – 1,000,600 |
1939 | 1,000,601 – 1,013,200 |
1940 | 1,013,201 – 1,019,200 |
1941 | 1,019,201 – 1,039,000 |
1942 | 1,039,000 – 1,052,400 |
1943 | 1,052,401 – 1,078,000 |
1944 | 1,078,001 – 1,092,400 |
Gyártási év | Szerkezet sorszám |
---|---|
1945 | 1,092,401 – 1,106,200 |
1946 | 1,106,201 – 1,131,400 |
1947 | 1,131,401 – 1,153,600 |
1948 | 1,153,601 – 1,177,600 |
1949 | 1,177,601 – 1,205,200 |
1950 | 1,205,201 – 1,222,000 |
1951 | 1,222,001 – 1,253,200 |
1952 | 1,253,201 – 1,291,600 |
1953 | 1,291,601 – 1,316,800 |
1954 | 1,316,801 – 1,335,400 |
1955 | 1,335,401 – 1,361,200 |
1956 | 1,361,201 – 1,399,600 |
1957 | 1,399,601 – 1,436,800 |
1958 | 1,436,801 – 1,480,000 |
1959 | 1,480,001 – 1,513,000 |
1960 | 1,513,001 – 1,553,800 |
1961 | 1,553,801 – 1,612,200 |
1962 | 1,612,001 – 1,666,000 |
1963 | 1,666,001 – 1,733,200 |
1964 | 1,733,201 – 1,778,800 |
1965 | 1,778,801 – 1,796,800 |
1966 | 1,796,801 – 1,820,800 |
1967 | 1,820,801 – 1,869,200 |
1968 | 1,889,201 – 1,905,400 |
1969 | 1,905,401 – 1,958,800 |
1970 | 1,958,801 – 2,026,600 |
1971 | 2,026,601 – 2,076,400 |
1972 | 2,076,401 – 2,113,000 |
1973 | 2,114,201 – 2,194,600 |
1974 | 2,194,601 – 2,265,400 |